Råd&Rön använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen.

Jag accepterar
Teman:
  • Visa alla
  • ARN-fall
  • Ekonomi
  • Hus & Hem
  • Hälsa
  • Lag & Rätt
  • Mat
  • Miljö & Etik
  • Resa
  • Teknik
  • Mest lästa

    Svarta listan
    2019-08-28
    dump-svarta-listan-v2

    Jordbruksverket följde inte Arns beslut

    Olyckliga omständigheter och okunskap är orsaken till att Jordbruksverket väntade tio månader innan de ersatte kunden efter Arns beslut. Det säger myndighetens chefsjurist.

    Miljö
    2019-06-19
    Mat
    2019-05-29
    shutterstock_1095270488

    Så ”nyttiga” är snacksutmanarna

    Chips på linser och bönor marknadsförs som hälsosammare än de klassiska potatisvarianterna. Men stämmer det?

    Skärmtid
    2019-03-27
    mobilfamilj

    Bli smartare än din smarta mobil

    Många har dåligt samvete för att de använder sin mobil ofta och länge. Men det behöver inte vara av ondo.

    Populära tester

    Alla artiklar

    Näthandel
    2019-09-17
    reservdelar

    Fordonssäljare trixar med ångerrätten

    Bilar, båtar och reservdelar – allt går att köpa på nätet. Men många företag följer inte lagen när det kommer till ångerrätten.

    Krönika
    2019-09-11
    Teknikskolan
    2019-09-11
    8k

    Teknikskolan: Upplösning

    Tv-apparaternas upplösning har skjutit i höjden de senaste åren. Vi förklarar vad ­begreppet upplösning egentligen betyder och varför du inte ska stirra dig blind på det.

    Mässa
    2019-09-11
    IMG_8532

    8K och 5G i fokus på IFA-mässan

    Framtidens prylar finns redan att köpa men det saknas innehåll att fylla dem med. Vi åkte till Europas största elektronikmässa och såg ett teknikskifte i otakt.

    Resa
    2019-08-29
    sasplan

    SAS inte skyldigt att betala

    Flygbolaget SAS är inte skyldigt att ersätta de resenärer som drabbades av inställda flyg i samband med strejken i våras. Det har Allmänna reklamationsnämnden kommit fram till.

    Svarta listan
    2019-08-28
    dump-svarta-listan-v2

    Jordbruksverket följde inte Arns beslut

    Olyckliga omständigheter och okunskap är orsaken till att Jordbruksverket väntade tio månader innan de ersatte kunden efter Arns beslut. Det säger myndighetens chefsjurist.