Jag köpte en ny cykel i fjol och efter cirka tre veckor fick den punktering som lagades på garantin. Lagningen av ytterligare tre punkteringar fick jag betala ur egen ficka och den senaste lagade jag själv. Hur många punkteringar är acceptabelt på sju månader?
/ Conny Lindberg