Jag bokade nya sommardäck på nätet och fick en orderbekräftelse klockan 10.19. Jag insåg att det var fel i beställningen och skickade ett mejl 10.27 om att de måste ändra beställningen till korrekt dimension. Jag fick ett svar om att supporten skulle granska mitt meddelande. Senare fick jag ytterligare ett svar om att det inte gick att ändra beställningen, då däcken redan gått i väg. Det jag kan göra nu är att begära retursedlar och själv betala returfrakten, vilket ser ut att kosta minst 1 000 kronor. Är det okej att inte ens få åtta minuter på sig att granska en orderbekräftelse?
/ Mikael Lindfors